18 Ocak 2016 Pazartesi

HP STREAM x360 İNCELEME

Merhaba arkadaşlar masaüstü bilgisayarın taşınabilir olmaması yüzünden giriş seviyesi bir notebook almaya karar verdim ancak fanlı soğutma sistemi olmasını istemiyordum. Fanlı soğutma sistemi zaman içerisinde tozlanma durumu olduğu için zamanla soğutma işlevini yerine getiremiyordu.
Yıllar öncesi aldığım notebook istanbulun yaz sıcağına dayanamayıp anakart ve ekran kartını yakmıştı daha sonrasında notebook almayı tercih etmiştim ancak iş hayatına başlayıp yorgun olarak eve gelince masaüstü bilgisayarın karşısında oturmak işkence gibi geliyordu.
Sosyal medyayı,dizileri,oyunları ve hatta müzikleri bile bu yüzden takip edemiyordum.
Maaşımı aldığım gibi elektronik markete gittim.
Noteebok ve tablet fiyatlarına göz gezdirdim mavi rengiyle Hp stream 360 gözüme takıldı. 899 Tl etiket fiyatına ile gayet çekici duruyordu.
 Bilgisayarın boyutunun küçük olması ve artı olarak dokunmatik ekrana sahip olması beni ikna etmeye yetmişti Ancak ufak bir sorun vardı.
Cihaz 32 Gb hafızaya sahipti şaka gibiydi. Windows 8.1 yüklüydü ve windows 10'a yükseltince 2 3 gb boş alan kalması muhtemel bir durumdu. Mağaza'da standın önünde bir kaç dakikalık düşünmemden sonra karar verdim cihazı almaya.

Eve geldim büyük bir heyecanla cihazı açtım performans olarak tatmin edici bir düzeydeydi.
Günlük kullanum için yeterli ve steam üzerinden oyun görüntüsünü masaüstü bilgisayardan aktarıp oyun bile oynayabilirdim.
İlk işim Windows 10'a güncellemek oldu  yaklaşık 1 saat civarı güncelleme işlemini bekledim.
Sonrasında mağaza'dan oyun ve uygulama indirip cihazın keyfini çıkarttım.
Hdmi kablosu ile televizyona aktardığım görüntüde sıkıntı yaşamadım bu sırada cihazda ısınma gözlemlemedim.

Klavye tuşlarının sessizliği, Ekranın dokunmatik hassasiyeti gerçekten güzeldi ancak ekran parlaklıı en yüksek ayarda bile olsa güneş ışığı altında yansıma yağma sorunu var ancak pek kafaya taktığım bir durum değil.

Gündelik işlerimi halletsin taşınabilir ve işlevsel olsun diyorsanız Hp Stream 360'ı Tavsiye ederim 32Gb hafızası ürkütücü olsa bile Sd kart girişi sayesinde kolaylıkla arttırılabiliyor.
Kısacası 899 Tl + Sd kart  desek yeridir. Eski tip ağır hantal ve fan sesli notebooklar yerine düşünülebilir. Aracınızla seyahat ederken dinlenme molalarında tablet olarak kullanabilirsiniz.
Cihazın plastik ve işçilik kalitesi beni tatmin etti  ekranı kolay kolay çizilecek gibi durmuyor  bir gorilla glass değil tabikide.

Cihazın Teknik Özellikleri Ve Resimleri

- İntel Celeron N2840 - İntel Hd Graphisc ile (2,16 Ghz, 1 Mb önbellek, 2 Çekirdekli)

- 2 GB 1333 MHz DDR3L SDRAM (Anakart Üzerinde)

-29,5 cm 10,1 İnç ekran, Diyagonal boyutlu  HD WLED arkadan aydınlatmalı dokunmatik ekran  1366x768

- 1,55 Kg

-G-Sensor

-Ön Kamera

-32 SSD

-1 TB ücretsiz OneDrive










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler